tirsdag den 25. maj 2010

Here we comming Tromsø ;-)


Ja-jajajaja-ja. Så står den ellers på 14 dages havfiskeri ved Tromsø! (26-5 til 9/6)

1. Uge:
Cramer
Peter O
Tommy the Trout
Frede

2. Uge:
Rønnow
Sms'au
Jean-Claude
Frede

Jeg vil HÅBE på en forbedring af min PR på 146 cm og 43 kg - men det ville nu heller ikke være nogen sorg at vippe Lakse-Jakse (Lindberg) af pinden - hans PR er 55 kg.
Der er desværre ikke mulighed for netforbindelse deroppe, men jeg vil gøre mit for at poste nogle indlæg til bloggen...! (såfremt vi altså fanger nogle flyndere:-))

2 kommentarer:

Mads Sylvester sagde ...

Knæk og bræk, Frederik. Jeg venter en måneds tid. Glæder mig til at høre nyt. :-) Mads Sylvester

Frederik Hansen sagde ...

Hej Mads.

Takker - ja - det bliver sgu spændende:-)

I må også have en god tur år den tid kommer - jeg mødte Jakse i dag i Dres - han skulle købe kroge og andre småting til turen - så han er også ved at være oppe i det røde felt!

Håber du fanger en større fisk end hans - og lidt mindre end min ;-)

/Frederik