søndag den 8. december 2013

Impulsiv geddetur - største på +6

Det var egentlig planlagt jeg skulle på en "rigtig" geddetur idag, men blæst og heldagsregn tog fuldstændig modet fra mine fiskebuddies og undertegnede. Da klokken nærmede sig lidt over 11, kunne jeg mærke det begyndte at krible lidt i kastearmen og ringede til een de mest spontane "fiske-makkere" jeg har (min mor) - vi kunne lige akkurat nå lidt over 2 timer i det lokale fiskevand.

Det gik rigtig fint - vi fik 3 gedder og mistede 3 - så der var lidt action.

Pæn størrelse på fiskene også. - dog elendig kvalitet på billederne - havde ikke kamera med, så det blev en våd og dugget Lumia der stod for skud
Westin mini swim gør det igen

Fed vintergedde

Geddedronningen i sit rette element

De var i rigtig fin kondition.
 

Ingen kommentarer: