søndag den 14. september 2014

Search and destroy på kysten



Nåede lige et par timer på kysten - men det var på ingen måde den store succes.... På vej ud til pladsen fløj benene nemlig væk under mig, da kombinationen af vådt ler og filtstøvler ikke ligefrem er god. Det resulterede i et par flækkede waders (ja flækkede) lige over skinnebenet....

Selvfølgelig var det lavvande og pålandsvind og en del møg inde ved land, så hvad der startede med at være forventningens glæde, endte mere i decideret pessivisme...

Efter 1½ times resultatløst fiskeri kastede jeg sømmet i nogle sten (så havde det været bedre med håndklædet) og gik de 25 min. tilbage til bilen...

Det begynder at snerpe i kystcup'en nu...
http://trawleren.blogspot.dk/p/kystcup.html
O-man har 1,2 og 3. pladsen i Cup'en - og det smerter mit hjerte såfremt han skulle tage clean-sheet. Samtidig begynder gedderne at banke på døren, så det begynder at blive hektisk... (Choices choices)

2 kommentarer:

Peter O sagde ...

Mit bedste råd er at give gedderne et skud. Du egner dig slet ikke til kystfiskeri...

Frederik Hansen sagde ...

Tac-O...