søndag den 3. maj 2020

Snigeren op fra Gerdrup - lidt fiskeri på vejen- 2 stk - og een omkring de 6-7 kg

Nu har Snigeren så ligget et lille år i Gerdrup - og den fungerer super godt dernede - men jeg fik det helt dårligt at den blev så beskidt - så købte i stedet en anden Limbo-jolle - magen til - men lidt mere velegnet til at klare at blive beskidt. Så den skal lige finpudses lidt - og så kommer den ned og ligge til sommer (og frem) Snigeren skulle derfor op - og derfor sejlede vi den ned til kanohuset - hvor den kunne komme op på bådtraileren. 

Fiskede lidt på vejen - og minsandten om ikke en nydelig gedde tog min bullteez lige en meter fra båden. Jeg skød den til 6-7 kg, men fik ikke vejet eller taget ordentlige billeder, da jeg efter at have afkroget den - svømmede lodret ud af mit gællegreb:) Lidt ærgerligt - men gedden var i det mindste frisk:) 

En sjov sidebemærkning var, at jeg så en græskarpe omkring de 8-10 kg på vej nedstrøms.'

Stillbillede fra videoen der blev taget

Tjaeh - sådan kan det gå!
 
Efter 5 minutters fiskeri fik jeg denne lange slanke fisk på ca 3-3,5 kg

Kiara tester mine pol-briller:)

Ingen kommentarer: