torsdag den 7. november 2013

1. dag – 4 GT og PR til Osher på 134 cm!


vi var tændte fra start, men vandet var helt fladt, og der var ingen strøm, så forholdene var ikke de bedste. Vi gik derfor over til Jigging efter Amberjack, men dem var der ingen af, udover en mini AJ til Jakse på et par kg. Dernæst fik O-man et par Red Snappers og jeg fik (fejlkrogede i nakken) en Spottet Grunter.

Saud – vores skipper – mente derefter det var blevet tid til GT igen – og så kom der gang i den – indenfor et par timer fik vi 4 GT – 2 til Jakse, og 2 til O(….) 2 mindre omkring 20 kg, én lille 7-8 kg og en stor til O – 48 kg – og 134 cm – NY PR og en drømmefisk! Jeg måtte nøjes med en følger.

Vi så en stor flok delfiner og også nogle sailfish som var meget tæt på at hugge de små stickbaits. I forsøget på at kaste ud til en sail, knak jeg så også lige min light-tackle stang…. 2 down, 2 to goJ

Humøret var således ikke ligefrem på toppen, men blev reddet 10 min før lukketid i det sidste lys af en yellowdot trevally (Blutcher) på 7-8 kg

 
134 cm tank til O


O og Saud
Red Snapper

Spottet Grunter

Blacktip Trevally

Jakse med GT på ca 20 kg


Yellowdot Trevally i det sidste lys (ca. 8-9 kg)

Ingen kommentarer: