mandag den 21. december 2015

Ørred på falderebet


Nu her inden kystcup’en afsluttes tog jeg ud med den gamle en lille tur midt i al blæsevejret, for at se om jeg kunne lure en ørred.

Vi tog ud i hvad vi havde, og det vil sige en Limbo 12, inkl. en Suzuki 2,5 HK. Måske ikke ligefrem en rendyrket fiskemaskine, men det går an, mens jeg ligger skumle planer for hvad vi ”rigtig” skal have.

Fiskeriet var svært, men vi fandt et lille hotspot, hvor jeg lykkedes at fange to blanke, hvoraf den ene kunne presse vægten op på 1,8 kg (dog 200 gram fra 3. pladsen i kystcup)

Havde udover det, et hug og en følger, den gamle havde også en følger – og røg også en tur i baljen, da han indså at hans ben ikke var så lange, som han havde regnet med, da han skulle ud over rælingen (Team Search and Destroy). I øvrigt brillierede den gamle også med at flænge to dæk op på min nye bådtrailer, da han skulle have den ud af garagenJ
 
 

Fin fisk på 1,8 kg, der gav en god fight
 
#teamsearch_and_destroy

Der var stadig ild i piben, selv efter en tur i baljen
 

Ingen kommentarer: