søndag den 7. juli 2019

4. dag: 2 flyndere op til 156 cm og et par målere - største på 13 kg

Fantastisk vejr i dag - med svag vind og høj sol! Efter kort tid fik vi et par store torsk på hhv. sej og jigg - og lidt senere - satte jeg begge sej-tackler i et rev - og kunne ikke få dem fri - så der gik lige lidt ekstra tid med at lave tackler - samt finde nye agnfisk.

Men efter ihærdig søgen - var der endelig en god flynder der tog min tacklede sej. Kort tid efter fik vi en mindre flynder og mistede endnu én - ikke super stor - men måske 10 kg.

Men virkelig lækkert vejr i dag- og vejret ser også rigtig fint ud de sidste to dage.

156 cm nydelig flynder!

Torsk på 13 kg - lang tid siden jeg har fanget en måler, så det føltes godt!

NH med lang slank torsk på 12 kg

Fighten med flynderen på de 156

Undermålsflynder på 75 cm



 

4 kommentarer:

Klaus sagde ...

Hey Frede & co.

Herligt at kunne følge med I jeres tur. Lækre billeder.

Surt med monsteret, der stod af, men godt at I har fået fine fisk!

Knæk & bræk
Klaus

Frederik Hansen sagde ...

Tak Klaus! :) Ja den store kommer jeg ikke til at glemme de næste mange årtier:);)

Unknown sagde ...

Hej deroppe i Norge. Imponerende med de store fisk i fanger.Jeg glæder mig til at smage dem.
Hilsen Torben

Frederik Hansen sagde ...

Hej Torben! Ja vi har allerede gjort noget flynder klar til dig:)