tirsdag den 9. juli 2019

6. og sidste dag (og status): Enkelt lille flynder på 82 cm og torsk op til 11 kg

Helt fantastisk vejr idag - men lidt svært for os - satsede benhårdt på den store flynder - men fik dog kæmpet os til en enkelt lille madfisk på 82 cm. Fik også lidt torsk og sej - største torsk på 11 kg.

En helt fantastisk uge er slut - vi har været heldige med vejret og heldige med fiskeriet også - status blev:

11 flyndere - på 177, 156, 152, 143, 95, 95, 90, 84, 82, 75 og 73 cm.

Heraf 4 målere op til 13 kg - og een målersej på 11 kg.

Een lange på 3 kg - og 3 brosmer op til ca. 3 kg også

Vi satsede 95% af tiden på flyndere, ellers fiskede vi lidt sej på trolling.

Den største denne uge blev fanget af et svensk hold - og var en gigant på 205 cm!

Ellers vil jeg helt sikkert huske denne tur, som værende turen hvor jeg havde en kæmpe flynder på. Urokkelig i 45-50 minutter som jeg kæmpede med den. Desværre knak den linen i et udløb mod et skær - for det var en rigtig stor fisk. Uden tvivl den største jeg nogensinde har haft på krogen... Vild oplevelse - selvom jeg selvfølgelig havde givet min højre arm for at lande den...

Fin lille madflynder

11 kgs måler

Tidevandstabel som baggrund på telefonen, så man hele tiden er opdateret

Monster-vejr idag


Der gøres rent efter lidt rensning af flynder

Ingen kommentarer: